Dla wszystkich Mamusiek życzenia. A dla mojej wiersz.


Drogie mamusie!! Życzę Wam samych dobrych dni. Dużo radości, mądrości, trafności w podejmowaniu decyzji. Życzę Wam też, żebyście spotykały tylko dobrych ludzi na swojej drodze, i żeby Wasze pociechy zawsze bezpiecznie wracały pod Wasze skrzydła. Niech uśmiech będzie stałym bywalcem Waszych domów, a smutki jeśli już przyjdą, niech szybko odchodzą. Miejcie dużo cierpliwości, nie bierzcie na bary ponad swoje siły. Nie bójcie się mówić Stop! Niech mnie natychmiast ktoś przytuli! Bądźcie piękne, bądźcie szczęśliwe, bądźcie dumne!

A dla mojej mamy mam wiersz.
I zaraz przyjdę do Ciebie z buziakami ;)

Jesteś Mamo dla mnie jak słońce,
Wskazałaś mi drogę pod prąd.
Gdy nawet toczą się sprawy gorące,
U Ciebie bezpieczny mam ląd.

Te dni nieszczęsne gdy byłam wrakiem,
Gdy kolki szalały co noc.
Ty byłaś spokoju znakiem,
Gdy brałaś Go pod swój koc.

Te smutki wszystkie Ci w ramię wylane,
Siedziały by we mnie po dziś.
Bo Tylko tobie Mamo oddane,
Bezpieczne są jak mój miś.

Tylko gdy jesteś dom jest kompletny,
Uwielbiam słyszeć Twój śmiech,
To domu naszego składnik sekretny,
Wrósł już w te ściany jak mech.

Chociaż nie mam kasy na drogie prezenty,
Wenę mam dzisiaj za dwie,
Przegrzebać można allegro odmęty,
A nie znaleźć nic co się zje.

Życzę Ci Mamuś z całego serducha,
By poszedł w cholerę ten rak.
Niech zdechnie już jak pod packą mucha,
Niech idzie ale już wspak.

Życzę Ci jeszcze mnóstwa radości,
Problemów zaś mniej niż dziś masz.
Zawsze nam żyj w poczuciu miłości,
W myśl tego że weźmiesz co dasz.

Za każdą przykrość z serca przepraszam,
Czasem z gęby coś leci jak ptak.
Zawsze Ciebie do siebie zapraszam,
Bo bez Ciebie się żyje nie tak.

Żyj Mamo długo. ♥
Żyj Mamo szczęśliwie.♥
Żyj nam Mamusiu sto lat!!! ♥






Komentarze