Zdrowe zakupy bez czytania długich składów, czyli najlepsza aplikacja na Twój android.


Fajnie jest na zakupach mieć dużo czasu, żeby móc czytać co się kupuje. Ale nie dość, że składy niektórych produktów są długie, to są też skomplikowane. Pełno E i innych pozycji, czasami cholera wie, czy dobre to czy szkodliwe.


Szczerze Wam powiem, że nie chciało mi się uczyć na pamięć wszystkich dziwnych oznaczeń, oraz tego czy są szkodliwe, obojętne, czy korzystne dla naszego organizmu. Aż znalazłam rozwiązanie. Nie jest to tekst sponsorowany, jak już to tylko mój ukłon w stronę genialnej wręcz aplikacji, która znacząco ułatwia mi zakupy. 



Mowa o apce „Zdrowe zakupy”. Potrzebujesz smartfona i dostępu do internetu. Aplikacja zrobi resztę. Scanujesz kod kreskowy produktu i w ciągu sekundy wyświetla Ci się lista E dodatków, konserwantów, a także zaznaczonych przez Ciebie pozycji. Dzięki temu jest też super rozwiązaniem dla alergików. Możesz zaznaczyć dużo popularnych alergenów. 



 
Dziś przy okazji bycia w Biedrze, prześwietliłam kilka żółtych serów w kostkach, żaden nie był „czysty”. 
I jeszcze lista najpopularniejszych dodatków: 





Dziękuję za uwagę :)  



 



Komentarze